Detik waktu terus berjalan Berhias gelap dan terang Suka dan duka Tangis dan tawa Tergores bagai lukisan...Seribu mimpi berjuta sepi Hadir bagai teman sejati Di antara lelahnya jiwa Dalam resah dan air mata Ku persembahkan kepadaMu Yang terindah dalam hidupku...Meski ku rapuh dalam langkah Kadang tak setia kepadaMu Namun cinta dalam jiwa Hanyalah padaMu...Maafkanlah bila hati Tak sempurna mencintaiMu Dalam dada ku harap hanya Dirimu yang bertakhta...Detik waktu terus berlalu Semua berakhir padaMu...♥

My FRIENDS

Saturday, May 11, 2013

Boleh jew sambut hari IBU..[!]bagi sy lah..

[!] Selamat pagi minggu olss.. okay..bila Sampai Jew sambutan hari Ibu mula lah..ada yg kata Haram sambut hari ibu..tapi bg Sy..sy okay Jew..Bukan maksut sy nak halal kan yg haram...tapi bg sy..sy tak ambik kisah sangat..lagi pun pekara ni tak lah keterlaluan sangat..sy cuma nak bg penghargaan pada mak sy..hari ibu ni mcm hari special untuk ibu kita pasal..haram tu betul..tapi..byk pekara haram tanpa kita sedar kita buat juga..jadi isu sambut hari ibu bg sy okey jew..niat sy cuma nk..menghargai mak sy tu jew..bkn maksut lain..munkin kita boleh ubah tarikh sambutan hari ibu pada tarikh yang lain..hari yg tak sama dgn org2 negara barat nuh..jadi tak lah jadi isu..[!]boleh kew mcm tu..hekhek..
Contoh yang mudah nak fahami:
Pakai wangi..wangian..dan berada di tempat2 umum..dan wangian tersebut terrhidu oleh lelaki lain yg bukan mahram..dosanya ibrat mcm kita melakukan maksiat
Dasyatkan...tapi kalau nk difikirkan..memang susah kan pasal tu sa kata..kalau tak keterlaluan..sy ok jew..:d..
SEMPERNA HARI IBU..SY UCAPKAN SELAMAT HARI IBU UNTUK..mak sy azizah mohd.nordin..dan utk ibu2 sume..:d

9 comments:

Khai♥Rin : anies said...

Betul3...yg penting ianya xmembazir atau melanggar syariat

Mysara Ab Rahman said...

pd mai pn yg pntg niat kte kn...

dhiera said...

setuju dgn mysara. yg penting niat kite~

E'in said...

hari2 hari ibu kan? hehe

Aishah Jahirah said...

betul ein tulis hari2 hari ibu....:)

Mya said...

ya, jakim da kata hukumnya harus selagi xmelanggar syarak :)

Ema Johari said...

lama tak singgah sini....tetiba rindu kat mom di kampung

teha said...

kite pon oke jee kalau nk smbut.. niat tu penting.. hee :)

Anonymous said...

free dating websites for salisbury maryland http://loveepicentre.com/contact/ dating dieases
cowboys cowgirls dating [url=http://loveepicentre.com]dating service in billings montana[/url] top dating magazines
tall women dating [url=http://loveepicentre.com/testimonials/]times online dating[/url] dating sites for married people [url=http://loveepicentre.com/user/fumaan/]fumaan[/url] dating beautifyl japanese women

Copyright 2011/2012.All Right Reserved By Run Away