Detik waktu terus berjalan Berhias gelap dan terang Suka dan duka Tangis dan tawa Tergores bagai lukisan...Seribu mimpi berjuta sepi Hadir bagai teman sejati Di antara lelahnya jiwa Dalam resah dan air mata Ku persembahkan kepadaMu Yang terindah dalam hidupku...Meski ku rapuh dalam langkah Kadang tak setia kepadaMu Namun cinta dalam jiwa Hanyalah padaMu...Maafkanlah bila hati Tak sempurna mencintaiMu Dalam dada ku harap hanya Dirimu yang bertakhta...Detik waktu terus berlalu Semua berakhir padaMu...♥

My FRIENDS

Saturday, August 20, 2011

JAM KETAM KREK..KREK..

Selamat pagi kowg..kul 12.05..kira pagi lah kan..Kat tempat Sy ni cuaca mcm nak ujan jew..best ni tido dap..dap..Awineh memang tak ada apa2 plan rasa nak tido..on9..dan tido jew..;d..kowg sahur tak Sy tak termangun pun..Selalu nyer alarm enset yg kejutkan tapi smlm sy guna jam loceng yg kakak baru beli..Santik tau..jam loceng bentuk ketam..Mula nya kakak yg selalu kejutkan..tapi smlm Sy kata biar Sy lah kejut kan..saja jew nak test jam baru..Semalam tido dok belek2..lagi..berebot dgn anak wah nak letak tepi bantal...hik...;d..

Kul 11.30 mcm tu dah tido dah...terjaga tgk jam ketam tu baru jew kul3...awai lagi sambong lew tido balik..
Tido-tido sedar2 dah azan subuh dah..Satu umah tak mangun sahur...hairan napa jam ketam tu tak munyi..pastu anak buah tgk uper nyer ada 2 munyi jam tu...satu munyi kuat...Kringggggggggggggggggggggg...mcm tu dan satu lagi munyi krek..krek...kira mcm ketam munyi lew tu...sal tu lah tak dgr...kah...walaupun tak sahur tetap poce juga tau...;d...
Hari ni berpuka poce nak sangat mum benda neh..

Sedap nyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...laksa perlis....beshhhhhh...


17 comments:

Reez Zack said...

laksa perlis..laksa penang...laksa johor...mana hang rasa paling best:P
cheq rasa kan...hehehe

Reez Zack said...

cheq rasa laksa johor paling best n yummy :D

wida said...

amboi sedapnya dia cuti..leh tido byk2.

eh sedap gak berbuka laksa yer..

Run Away said...

lakse perlis lew rezz..kan yana owg perlis...;p

yusuf Laili said...

Salam;
lain kali beli jam katak pulak..!!!..bguslah puasa mesti diteruskan.

Reez Zack said...

sy tak pernah rasa laksa perlis punye la yana...tak pernah dgr pun :D

asamasin said...

sdpnye!

Run Away said...

rezz...laksa perlis best kuah melekat tau..kahkah...;d.../hikhik...abg yusuf..ok gak tu..pandai melompat kan...;d

Run Away said...

wida...jom tido....;d.../reez...jom ikut yana balik perlis...;d/...asam memang sedap...hik...;d

Reez Zack said...

beraya rumah yana ke?nak gi bile?..hahaha...best ni...paling jauh ke sungai petani je :)

Run Away said...

rezz...dok johor eh...yana pun belum sampai johor pun...;d

Reez Zack said...

sy dok kl..keluarga mak kat johor... bile yana cuti blk perlis? bleh sy siap2 sekali :P

Run Away said...

ye..ye jew rezz..kah...balik johor tak neh...;d..balik bila...sy balik...3 hari lagi nak poce....;d

Reez Zack said...

parents sy dok kl gak...tahun ni tak raya kl jer... kalu ade jemputan dr utara mmg teringin nk beraya kat sane :D

Run Away said...

hahahahah...jemput...jemut...datang lew...jgn lupa bawak wit raya sekali eh...;d

Reez Zack said...

okay..nak siap2 packing ni...ade smmgu je lagi pose...gi perlis...

Run Away said...

kah...;d

Copyright 2011/2012.All Right Reserved By Run Away