Detik waktu terus berjalan Berhias gelap dan terang Suka dan duka Tangis dan tawa Tergores bagai lukisan...Seribu mimpi berjuta sepi Hadir bagai teman sejati Di antara lelahnya jiwa Dalam resah dan air mata Ku persembahkan kepadaMu Yang terindah dalam hidupku...Meski ku rapuh dalam langkah Kadang tak setia kepadaMu Namun cinta dalam jiwa Hanyalah padaMu...Maafkanlah bila hati Tak sempurna mencintaiMu Dalam dada ku harap hanya Dirimu yang bertakhta...Detik waktu terus berlalu Semua berakhir padaMu...♥

My FRIENDS

Tuesday, January 17, 2012

LAMA NYER..TAK UPDATE STATUS

Salam sume...waahhhhh..dah lama nyer yana tak update..sejak menjak ni..memang mcm2 masalah yang ada..skrg ni dah ok sikit...harap nyer ada yang masih ingat kan yana...;p...Skrg ni ada kat kampung jadi pengangur terhormat...hekhek...kalau tak ada apa2...awal bulan 2 keje balik...;d...Bosan juga tak keje kalau dah lama2 gini....teperuk kat umah jew ni...ala2 gadis pingitan hekhek..OK..lah...nak g ronda2 kat blog kowg..dah lama tak BW....;d....selamat bertemu kembali...;d....

22 comments:

Zakia said...

wahh..dah update dah..lame betul kan..tunggu jgk post yana

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
LF tunggu siaran seterusnya.

KhaiRin - anies said...

amboi lama sggh menyepi...
br dpt ilham ka?
welcome back!

KaK LimAh Si SupiR said...

lame betol woo menghilang :P

abghani said...

bosan jugak klu duduk umah.kena cari kejer tu.

Aishah Jahirah said...

tulah lama menyepi ni...hehee welcome back.....smoga semuanya dipermudahkanNya....amin.

Abang Jonni said...

huhuhu... jgn lama2 "runaway"...
update2 selalu ya...
huhuhuhu....

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

smga dapat keje ok :)

mama aini said...

ehem..lamanya hilang?..mama tetap ingatkan RA !!!..:)

Mohd Izzar said...

nice to meet you too..hahha.. tetiba jekk

Edy Fee said...

balas kunjungan BW..hehehehe bgus2 rajin2 la bw

♥e'in♥ said...

kemana laa yana menghilang kan...............

budakijaupendek said...

Tulah.. lama menyepi.
welcome back. ^ ^

~Nana BamBam~ said...

Salam..hi teha..long time no see yu darling..

where r u been ?

hehe

kim heeruul said...

ada masalah apa ?
cecite..hik hik hik.

ieyza afieyna said...

ptut la xnmpak dah.. hik3... welcome ;)

Kancil 8349 said...

selamat kembali

cinnamon.com said...

welcome back !

Yati said...

Oh, ada di kampung rupanya. Bertukar tempat kerja ke Yana? :)

Gen2Merah said...

rasanya saya macam baru kat sini.. ehehe.., salam ukhuwah ye.. jom lah singgah2 kat tempat saya lak.. ehe

Badrina Ibtisam said...

Hi! Meh ler jalan-jalan kat blog saya. Hehe :P

Terbang Bersamaku said...

lepas nie aktif lah semula update blog..

smoga d murahkan rezeki...=)

Copyright 2011/2012.All Right Reserved By Run Away