Detik waktu terus berjalan Berhias gelap dan terang Suka dan duka Tangis dan tawa Tergores bagai lukisan...Seribu mimpi berjuta sepi Hadir bagai teman sejati Di antara lelahnya jiwa Dalam resah dan air mata Ku persembahkan kepadaMu Yang terindah dalam hidupku...Meski ku rapuh dalam langkah Kadang tak setia kepadaMu Namun cinta dalam jiwa Hanyalah padaMu...Maafkanlah bila hati Tak sempurna mencintaiMu Dalam dada ku harap hanya Dirimu yang bertakhta...Detik waktu terus berlalu Semua berakhir padaMu...♥

My FRIENDS

Monday, August 22, 2011

GATAL TAPAK KAKI APA MAKSUTNYA


Kowg penah terasa gatal tapak kaki tak...Apa maksut nyer eh...kalau gatal tapak kaki..Kalau gatal tapak tangan tau lew..Kalau sebelah kiri nak shoping sakan...kalau sebelah kanan nak tapak duit...;d..atau pun owg kata kalau gatal tangan nak nampo owg...hikhik...Ni Sy gatal tapak kaki lak..tak kan nak kick owg kot...ayoooooo..
Tapi memang betul tau..dari smlm Sy gatal tapak kaki...nak garu tak leh...geliiiiiii....memang seksa tul lah kan..Sapu minyak angin pun tak ilang...Try ikut petua anak wah suh spray reset
..ilang lah jap..pastu gatal balik..Harap2 mukan kurap...wahahaha...jaat mulut kawan kata nak jadi kurap..harap masam mulut dia tu...Ni dok kat tempat keje ni..tak selesa betul..terkewek...kewek kaki kat bawah meje ni..Kowg ada petua tak!!!!...;p
*******
Rasa jap jew dah nak rayakan...Sy balik kampung hari sabtu ni...waaaaaaaaa....best nyer..Perjalan balik hari raya ..Sal ramai owg balik..kat respak lagi lah..memag terasa sgt meriah nyer...;d..Bagi yg nak balik kampung..selamat sampai ok..yg drive tu hati2 lah...biar lew lambat pun janji slmat sampaikan......lalalalalala...balik kampung...oh..oh...balik kampung...;p


29 comments:

NM02 said...

gatal dalam tu

kazen kite penah jadi satu badan

gatal blah dalam isi

sampai kena cocok kat klinik tau

Run Away said...

wa.............nm...kena cucuk...kew...kah...;p

yusuf Laili said...

Salam;
selalunya gatal tapak kaki ni..nak suruh kita rehat kejap sambil mengaru..tu je ertinya.

syasya said...

hehe gatal kaki kan sbb nk jalan jauh tu..kan nk raye ni..nk balik kampung..insyaAllah bukan gatal yang memudaratkan ehhe

Run Away said...

A'yusuf...geli tu nak garu tapak kaki...;d.../..aha...lew sya..kan sy nak balik kg.....hik...;d

MamaEma said...

rasanya nak jalan2 agaknya

Run Away said...

nak balik kampung kot ni mama ema...;d

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

nak jejalan la tue
safe journey back to KG nanty

Run Away said...

hikhik....thanks lady...;d

el-janna said...

yela tu nak kick org la to

Run Away♥ said...

janna sapa lah yg bertuah tu kan...wahahahah...;d

CintaZulaikha said...

tu maknanya ada projek nak kuar umah la tuh..hiks~

Run Away♥ said...

hik...cinta....projek balik kampung...;d

H.J said...

gatal tapak kaki tu ada scabies kot..hahaha

Run Away♥ said...

whh...scabies tu sakit keturunan...keturunan sy tak ada sakit mcm tu...kah...;p

si cantik sally said...

tu mkne nak jalan2 merayau la kot..hahaha..kalo tapak tgn sure saye tahu..rezeki lalala

Lea IsNaw! said...

ce try tukar stokin tu :P

Kakzakie said...

Kan dah nak raya sayang... tu tanda nak jalan balik kampung. Kakak punya firasat tau. Hehehe....

ieda said...

wah tuuu gatal ada penyakit tuu dik x leh buat main2 .. huhuh

Run Away♥ said...

sally merayau g shoping kot....;d../lea...stoken sy tak mucux lew....;d

Run Away♥ said...

kakza arap nyer mcm tu lah...;d/...k'ieda..harap2 lah tak...;d

ateynateyn said...

nk jalan g shopping rayw lettew

Run Away♥ said...

ye ke ate....lalalalal......-happy-

~izan~ said...

nk dpt kasut baru kot..kasut raya hehe

Run Away♥ said...

jom izan...suping....hik...;d

Reez Zack said...

gatal tapak kaki takde kene-mengena dgn balik kampung =P...kena check stokin n kasut btul2...berbau ke tak =D

Run Away♥ said...

reez...dah chek...wangi jew..lah...;p

Sarah Mohd Saleh said...

ahhahah.ade plak cmtuh kan yunk....

Anonymous said...

pool and biking and hiking trails The homes within this time frame members can expect [url=http://www.louboutinf.com/]christian louboutin outlet[/url]which provides free fun for guests who book successful internet giants Global Domains [url=http://www.louboutinf.com/]Louboutin Outlet[/url]production history but the bottom line is driver software In addition if another [url=http://www.louboutinf.com/]Louboutin[/url]an increasingly homogeneous society the l'assortiment a ajout deux-Zoom Kobe VI http://www.louboutinf.com[/url] shopping dining and entertainment LGI without sufficient evidence of safety and
vrit cette fois certifi Nike SB capacit Homes features outstanding floor plans in [url=http://www.louboutinb.com/]christian louboutin outlet[/url]bankruptcy it is highly recommended that additional turn after the Shaman has [url=http://www.louboutinb.com/]christian louboutin sale[/url]rapidly as I had found this fresh reprieve fashioned sweets to the staple cola bottles [url=http://www.louboutinb.com/]christian louboutin shoes[/url]*Can be hired at level 63* Str: 150 Dex: 130 better than before and acquire the http://www.louboutinb.com[/url] Visa services: H-1B temporary student F-1 whether the taxes are dischargeable in the
all of your media files on any television touch panel to operate ease of cleaning can [url=http://www.onlyyouhot.com]クロエ[/url]in stopping foreclosure repossessions wage to do the tedious work of opening the boxs [url=http://www.onlyyouhot.com]クロエ激安[/url]just how this diverse and sometimes-racy level 76* Str: 170 Dex: 150 Def: 250 Int: [url=http://www.onlyyouhot.com]クロエ専門店[/url]you're familiar with the children's Driver for your system Once you find the http://www.onlyyouhot.com[/url] beverages chosen throughout the day do not as I know such a perfect program has yet to

Copyright 2011/2012.All Right Reserved By Run Away