Detik waktu terus berjalan Berhias gelap dan terang Suka dan duka Tangis dan tawa Tergores bagai lukisan...Seribu mimpi berjuta sepi Hadir bagai teman sejati Di antara lelahnya jiwa Dalam resah dan air mata Ku persembahkan kepadaMu Yang terindah dalam hidupku...Meski ku rapuh dalam langkah Kadang tak setia kepadaMu Namun cinta dalam jiwa Hanyalah padaMu...Maafkanlah bila hati Tak sempurna mencintaiMu Dalam dada ku harap hanya Dirimu yang bertakhta...Detik waktu terus berlalu Semua berakhir padaMu...♥

My FRIENDS

Sunday, August 21, 2011

JEM..WAKTU YG SESUAI KOWEK IDUNG...;D

Nak cete neh...tadi Sy kuar g beli barang dengan kakak..jem giler kat area Sungai Buluh..hari Ahad memang mcm ni..Kete sume jalan mcm kekure jew..Tiba2 kat sebelah kete...kita owg..ada sowg cina..nek keta honda apa tah..Sy tengok lah dia...kebetulan yg dok tepi Sy..Tetiba jew dia masuk kan jari dia kat dalam lubang hidung...kira kowek idung lew...kahkahkah..kira beselera betul lah dia kowek idung...
Sy pun rasa kelakar jew tetibe..apa yg terpikir mcm mana rupa2 artis kowek idung...Terbayang dah muka2 artis wanita kat malaysia ni kowek idung....walau pun kowek idung ni normal..tapi kelakar ar.....kah...;p
Kekadang rasa malu nak kowek idung nampak mcm tak senonoh...tapi kalau lelaki main kowek jew...pompuan ni ada rasa malu2 sikit..tapi kalau kat rumah...mesti ar kowek juga...tak yah ar nipu kan..kan...kahkahkah...Eh..Eh....bila last kowh kowek idung..??..kahkah..lepas sahur tadi kew...;p
TEKNIK-TEKNIK KOWEK IDUNG:..(ihsan pokcik google)
1. Siapkan tangan anda kat hidung seperti rajah di bawah..

2. Masukkan perlahan-lahan dan hayunkan ke kanan dan ke kiri..

3. Keluarkan segala hasil yang berjaya dikumpul..

4. Lastly, labuhkan tangan anda pada baju pakwe2 yang berlagak hensem kat stesen bas..owww...shit ! huahua..grrrr

 Kah..kah....selamat berbuka puasa...;d







14 comments:

mr.dinie said...

tq 4 the tips to korek idung..hihi..XD

Run Away said...

dinie...cuba tau...kah...;d

- zuriey - said...

pengotor..cover2 la nk korek tu

Run Away said...

riey..dah tak tahan kot..kahkah...;d

izatty fatihah said...

hehe tips yg bagus :)
da try wt ke ? muahaha :p

Run Away said...

kahkah...iza...;d....dah try pun tau...;d

Niena Pengembara Ilahi said...

dh cuba ke? hehehe

ieda said...

ahahah sah2 batai ! :))

yusuf Laili said...

Salam;
korek idung ni bagus utk kesihatan..memang digalakanpun...

Run Away said...

niena dah lew....bekesan tau...;d

Run Away said...

kah k'ieda../...pandaingat a'yusuf..;p

syasya said...

hehe nakal kamu ni yer....

Si Nuansa Eyqin said...

hahaha. tak menahan, siap ada tips lagi. thanks for sharing. ;)

Run Away said...

kah....sya...;d

Copyright 2011/2012.All Right Reserved By Run Away