Detik waktu terus berjalan Berhias gelap dan terang Suka dan duka Tangis dan tawa Tergores bagai lukisan...Seribu mimpi berjuta sepi Hadir bagai teman sejati Di antara lelahnya jiwa Dalam resah dan air mata Ku persembahkan kepadaMu Yang terindah dalam hidupku...Meski ku rapuh dalam langkah Kadang tak setia kepadaMu Namun cinta dalam jiwa Hanyalah padaMu...Maafkanlah bila hati Tak sempurna mencintaiMu Dalam dada ku harap hanya Dirimu yang bertakhta...Detik waktu terus berlalu Semua berakhir padaMu...♥

My FRIENDS

Tuesday, August 16, 2011

SY DI DALAM CINTA GELAP..[BLACKOUT]

Kowg kan..Sy ni selalu sgt lew jatuh hati kat bf owg..awat tak tau...Bkn tak ada yg single tapi suka juga kat bf owg...Rasa-rasa nye mcm jaat Sy ni kan..
Tapi nak wat mcm mana perasaan Cinta memang tak leh paksa lah..Munkin ini yang dinama kan jodoh kan..kan...Tapi mak kata ni bkn jodoh tapi Galok..Gatai...ish..ish..pai hati...kah..Tapi memang penah Sy bercinta dgn Bf owg..mula2 ok tau...Sy pun janji nak konsi kasih..Lah konon2 nyer..tapi bila dah lama2 mula lew sy wat perangai..bosan tau!!...Segalanya sembunyi2..Kira nyer mcm kekasih gelap lah...;d..Tapi selama mana nak gelap kan...
Nak juga tunjuk Bf kita kat kawan2..dan famly..Lepas tu..dgn jaat nyer pula..mula lew nak suh pilih nak sy atau Gf dia..Awituh janji nak share..skrg nak sowg2 jew tak nak share..hoh dah melampaulah kan...Yang Lelaki tu pula kata..tak kan tak sanggup berkorban jadi kekasih gelap untuk dia kalau betul2 sayangkan dia.....hoh....tgk pandai kan lelaki..last2 diaowg juga yg untung...;p
Tapi nasib baik lah..sy cepat merasa kan diri dah wat silap...Bila di fikirkan..mcm mana perasaan sy kalau di tempat GF kekasih gelap sy tu...mesti rasa sedih dan kecewakan...oh...maaflah!!!..Sume ni bkn di rancang tau..tapi dah mcm takdir Sy mcm tu...Tapi mak selau kata..jangan selalu salah kan takdir...kekadang..tu bukan takdir..tapi itu..Cari masalah sebenarnya...;d
Emm....Susah betul lew perasaan ni..Tapi harap sgt tak nak bermain dgn cinta2 gelap lagi..Sakit hati wooo...
Last2 diri juga yg kecewa..lelaki takpe lew diowg untung..leh kawin 4 lagi kan...huh..Dia owg pandai lew...suh berkorban dan besabor...Tak ada makna nya dah nak sabo..;p
Selamat tinggal Untuk cinta gelap..nak cari yg terang2 jew...;p
Besok Cuti Umum kan..bestttttttttt...lalalalala.....;d



28 comments:

asamasin said...

besnye cuti..aku kena kija..huhu

Run Away said...

padan muka kan...kah...;p

nadine said...

gud luck cari yg terang2 tuh..haha
lawak je ayat 'nak cari yang terang2'
:P

H.J said...

ada orang tu slalu nak tekel awek orang jer..haha

Run Away said...

nad lawak penuh makn atau...kah...;d

Run Away said...

HJ...kompem awek HJ tu santik...;p

far_east said...

salam kenal Run Away... =))

Ucapkan ajer selamat tinggal buat cinta gelap sebab bila kita amik hak orang, tak mustahil dia akan mencari yg lain selepas bosan dgn kita.


neway, selamat bercuti nuzul quran yea

Run Away said...

ye...betul juga tu kan..far...

cayob said...

tomo lah kekasih gelap.....hehe

Fad said...

hoho..jgn diamalkan selalu ye syg..nti bdn yg merana..org alkintu yg untung ada 2 aweks..hehehe

akoo pae said...

haha lpas ni cinta yg terang2 je oke..
=)

Naddy Amat said...

semoge dpt yg terang.. gud luck awk..:D

L said...

beshla cuti.. huhuhu

jom berdoa?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

Run Away said...

ah....fad...lelaki yg untungkan..;p..cayob yana pun dah tak nak..kah...;p../akoo...-5-

Run Away said...

thanks ya nad....;d.../...okep L....;d

Reez Zack said...

hahaha...kala yana minat nak jg jadi kekasih gelap cari la laki yg kulit gelap...hikhik erk ..:P

Run Away said...

hahahah...negro ok gop kan rezz...;d

Reez Zack said...

yana minat ke kat negro...? punye banyak laki kulit gelap negro jg dia minat :P

Run Away said...

negro seksi apa reez...;p

Reez Zack said...

iyer ke? ape yg seksi tu yana? badan beso? tinggi? rambut kerinting? kulit gelap? bibir tebal? :D

Run Away said...

bibir yg tak tahan tu..reez...mengoda...kahkahkah...;p

Reez Zack said...

hihihi..unik gak taste yana ni:D... nnt bleh la ikut dia balik africa.. dpt tgk singa..zebra..badak sumbu :P

Run Away said...

reez..jgn tak caya ok...;p.....kah...nak tgk beruang aprika lew...;p

Reez Zack said...

minat bibir tebal..mane2 laki nak kat yana kena letak botox kat bibir..bg nmpk tebal n sexy :P ... aprika takde beruang le..byk barua je :D

Run Away said...

barua tu natang apa reez..kah...;p

Run Away said...

barua tu natang apa reez..kah...;p

Reez Zack said...

ntah...saintis pun tak tau jenis ape sbb pelik sgt..jd diorang bg name binatang BARULAH...tp org biase panggil BARULA..lame2 jd BARUA .. hahahha :P :P :P

Run Away said...

reez..pandai reka cete kan...;p

Copyright 2011/2012.All Right Reserved By Run Away