Detik waktu terus berjalan Berhias gelap dan terang Suka dan duka Tangis dan tawa Tergores bagai lukisan...Seribu mimpi berjuta sepi Hadir bagai teman sejati Di antara lelahnya jiwa Dalam resah dan air mata Ku persembahkan kepadaMu Yang terindah dalam hidupku...Meski ku rapuh dalam langkah Kadang tak setia kepadaMu Namun cinta dalam jiwa Hanyalah padaMu...Maafkanlah bila hati Tak sempurna mencintaiMu Dalam dada ku harap hanya Dirimu yang bertakhta...Detik waktu terus berlalu Semua berakhir padaMu...♥

My FRIENDS

Monday, September 12, 2011

HATI JAAT..HATI BAIK..(part1)

Sy dah wat dia marah....ayooooooooo...kali ni dia betul2 marah..dia cakap sy tak serius..cakap lain buat lain..dah 11jam dia tak contect sy neh...huh...........biarkan saja...sy tak nak contect dia dulu...;ppppp
HATI JAAT: "Dia selalu marah2…dia macam tak nak aku dan tak sayang aku..dan jarang bagi perhatian pada aku…sedangkan aku betul2sayangkan dia…aku rasa dia memang tak sayangkan aku..lah.."
HATI BAIK: "Apa lah yg aku merepek ni ngok…aku tahu dia memang sayangkan aku lew…aku jew..yg selalu pikir bukan-bukan.."

HATI JAAT:  "Tak…masalahnya dia ni ada angin..kekadang ok...kekadang ko..tapi dia memang dah macam tak sayang kan aku..Semua yang aku buat tak kena pada dia…kadang-kadang aku rasa aku tak penting jew pada dia..huh......"
HATI BAIK: "Mungkin juga saja dia nak wat mcm tu,,kira nyer nak balas dendam lah..…dulu kan kau yg selalu marah2 dia…selalu wat dono jew kat dia…mungkin dia nak aku rasa..apa yang daia rasa selama ni..kankankan..."
HATI JAAT:   "Entahlah..aku tak tahu nak buat apa lagi…Tapi aku tak rasa menyesal layan dia macam tu dulu..ye lah dulu aku tak ada lah sayang dia sangat..cuma skrg dah rasa semakin sayang.. Jadi tak perlu lah dia nak membalas dendam kat aku..aku kan pompuan lelaki kena lah mengalah dgn perempuan..Jadi skrg biarkan aje dia yg mintak maaf dgn aku..hoh...lelaki memag sukar di fahami...;p..wahahahahahaahahaha..
HATI BAIK: Kenapa aku gelak pulak? Aku serius tau.."
HATI JAAT: "Aku gelak..bila terfikir lelaki susah nak faham dan sukar diramal..rasa kelakar pulak macam aku  dah bosan..mengalah dengan kerenah dia.."
HATI BAIK:  "Aku langsung tak penah bosan atau mengalah tau..Cuma aku rindukan kan dia..perlu ke aku nak contect dia dulu dan mintak maaf.."
HATI JAAT: "Aku rasa tak payah lah..contect dai..Padan muka dia marah aku sangat...biarkan jew lah...jangan terus mengalah pada dia..aku rasa dia macam tak kisah je, aku ada ke tak de ke…sama je..kalau dia kisah mesti dia dah contact aku pun.."
HATI BAIK: "Rasanya aku yang buat dia berubah..jadi aku yang perlu mengalah...huhu..."
HATI JAAT:...bodoh lah kalau aku yang contect dulu...lelaki yg pujuk pompuan tau...bukan pompuam pujuk lelaki....;p"
BOWINK NEH..CEPAT CONTACT SY DULU.............DAX SOMBONKXXX..


43 comments:

whitecappuccino said...

Fikir yg baik2 jgn fikir yg jaat..

budakijaupendek said...

takpe.
dh rindu nnti both akan contact each other :)
jgn contact lama-lama.
ehh batu api ke hape ? haha

Run Away♥ said...

@hek white..
@budak ijau...tol tu -5-..setuju..setuju..;p

fadh leyanie said...

dengar cakap hati baik :)

bighagenjo said...

ishhh~
encemnye baby dieeeee
nak cikit...

heh heh heh

Fara E's said...

aku harap korg kekal weyh (:

Mya said...

wahhha konflik hati ni. kena hati2 dhn hati jahat tu ohhkaayyy =)

rasp said...

jauhkan dari fikiran negatif...
nanti memasing dah cool & rindu merindui, pasti akan kontek semula....

rasp said...

jauhkan dari fikiran negatif...
nanti memasing dah cool & rindu merindui, pasti akan kontek semula....

Jue said...

hahaha besa la tu
kekdg perasaan sndri yg memainkan hati kita hehe

beb, pnjam nama ko utk new entry aku tau ^^

NoYB said...

dia syg tu cuma xpandai nak luahkan...^___^
jgn cedih2x...taw...

my recent pOst : Why U do Like that to ME..?

Asrul "iLham" Sany said...

alalala chumeinyer

;D

Run Away♥ said...

@..hik fath....;d
@bik lah..genjo...;p
@thanks fara...;d
@hek...mya...thanks...;d
@betul tu rasp..;;d
@bik terus jew jue...;d
@thanks...NoYB...;d

wahida said...

pegi contact dia...buang ego tu...hehe...

Run Away♥ said...

@asrul...comel dan comot...;p..
@k"ida....hek...;d

So Shy Lady said...

dik,
dlm hdup kita, cuba amalkn sikap lbih mmberi....bila kt bhgiakn hdup org kt juga akn bhgia

Hanie_Dew said...

ala.takpe. tak rugi kalo ko gi contact dia dulu. cube fikir kalau dia pun berfikiran dan berperasaan sama cam ko skrg. ha dua dua tak nak contact. mana tau hp rosak ke. xde batt ke. batt rosak ke. dan macam macam lagi. contact je.

Hanie_Dew said...

lupe. plak. eh mestila tau buat kek. tu dah siap dah pun. tapi kalo nak kene tnya blogger merahitujambu la. mintak dia potong potong.

Run Away♥ said...

@shy...betul tu...
@hanie..thanks..huk.../...dah siap..waaa.....nak g mintak kat merahjambu sikit...;d

KhaiRin said...

part of dugaan tu...

Run Away♥ said...

ye...rin..sabar jew lah kan...;d

Sarah Mohd Saleh said...

die syg tuhhh.just pk positif ajer okeyy..lelaki mostly mcm jilake,pffttt

teha said...

jgn ikot yg jahat.. ikot yg baek yee.. hehe

Run Away♥ said...

@hek sarah...;d
@thanks teha...;d

Mya said...

suka lagu dekat belog ni =)

Run Away♥ said...

mya...selalu jejalan sini k..;d

khairul akmal bin azman said...

baru 11 jam x contact

goyang ke..hehhe..

Run Away♥ said...

kahkah..khai...;p

JIJI YU said...

suwittnye korang weyh

Run Away♥ said...

jiji pun suwittt....;p

schaze zainn said...

kene positif.

org laki ni makhluk paling weird..ekeke

MaMa AiNi said...

ikut kata hati baek je tau !!..biasalah adat org DAP majok2 manja..he2x..

cik sakura said...

think positive..

bunga said...

hahahha..kadang2 mengalah ok gak..tapi jangan selalu..heee

sahromnasrudin said...

awak..sentiasa fikir positif tau...

enjoy your life erk :-)

yusuflaili said...

Salam;
jgn terlalu mengharapkan kesempurnaan pada seseorang insan.pasti kita akan sakit hati takpyn sakit otak...

Prince Halilintar said...

buang yg keruh ambil yg jernih....

salam kenal jgk dari prince halilintar..=)

Run Away♥ said...

@betul tu scha...
@hek..majik...mucux tu mama...;d
@thanks...sakura...;d
@ye...bunga,,nak mengalah tu yg payah tu...;d
@thanks..sahrom...;d
@kah...a'yusuf...;d
@thanks..prince;d

Ct Arina said...

haha^^ sabar je la ye. org sabar selalu menang ;)

Reez Zack said...

hi yana...arh saye sibuk pas raye ni..
dalam brcinta ni ade pull-n-push tau.. cam tarik tali..takleh nak ikut hati baik je..ati 'jahat' tu bg cdgn utk jage diri kite..so pandai2 la pilih yek :D

Run Away said...

@tahanks...ct...;d
@reez lama tak nampak...g mana...winduuuuu...heki...;d

Run Away said...

@tahanks...ct...;d
@reez lama tak nampak...g mana...winduuuuu...heki...;d

Reez Zack said...

ye ke...windu kat yana juga..hehe.. banyak assignment kena buat .........

Copyright 2011/2012.All Right Reserved By Run Away