Detik waktu terus berjalan Berhias gelap dan terang Suka dan duka Tangis dan tawa Tergores bagai lukisan...Seribu mimpi berjuta sepi Hadir bagai teman sejati Di antara lelahnya jiwa Dalam resah dan air mata Ku persembahkan kepadaMu Yang terindah dalam hidupku...Meski ku rapuh dalam langkah Kadang tak setia kepadaMu Namun cinta dalam jiwa Hanyalah padaMu...Maafkanlah bila hati Tak sempurna mencintaiMu Dalam dada ku harap hanya Dirimu yang bertakhta...Detik waktu terus berlalu Semua berakhir padaMu...♥

My FRIENDS

Sunday, October 23, 2011

SIHIR HANYA MENGUNAKAN PIC DEKAT FACEBOOK

Disihir menggunakan gambar yang terdapat dalam laman sosial Facebook (FB).Itu yang didakwa berlaku kepada seorang pelajar institusi pengajian tinggi, dikenali sebagai Ira apabila gambar dari laman sosialnya dijadikan sebagai senjata pemujaan sihir.Ira, 22, mendakwa, dia telah disihir oleh seorang wanita yang dikenali sebagai Maria kerana cemburu akan hubungan bersama teman lelakinya serta mahu memutuskan hubungan mereka.
"Maria adalah bekas teman wanita kekasih saya tetapi hubungan mereka telah lama putus. Sebab itu dia menyihir saya kerana ingin melihat hubungan kami hancur."Kami tidak mengenali antara satu sama lain...
....................................................................................................
Em...kalau nak percaya susah...kalau tak percaya pun susah..Tapi terasa pelik jugakan..Kalau lah betul..begitu hebat kuasa sihir hanya mengunakan gambar..abislah...owg tak payah lagi nak susah2..nak balas dendam ke..nak bagi owg jatuh hati kat kita ke..guna jew gambar...kowg pecaya tak??...Sy tak tahu lah nak percaya atau tak..Tapi kalau lah betul..senang ar..owg ambil pic artis2 yang santik2..dan popular..bagi suka kat diaowg..dan kalau gado dan tak puas hati tak yah nak kecoh2..ambik gambar bagi jew kat bomoh kan senang..dan kalaulah betul sihir hanya mengunakan gambar..Sy pun nak juga sihirkan Faizal tahir bagi suka kat Sy..hahahahaha...[gurau beb!!]..Tapi walau apa pun..kepercayaan seseowg tak sama..masing2 ada pendapat dan penilaian sendiri......;d
...................................................................................................
[HEADER DI BAWAH NI..TAK ADA KENA MENGENA DENGAN TAJUK ENTRY..NI HEADER DAK COMOT COMEL CT..DIA NAK TAHU BIODATA SY..]
Ok Sy jawap sokalan ct eh...
*Asfariena Bt Hashim..
*oweys sweet7ty...;p..
*asal Perlis..kerja kat Selangor..
*singel mengel lagi neh..
Haaa....dah jawap dah Ct...mana adiahhhh....;p...Kowg pun kalau nak kenak Ct ni jom ar..dia ok,,,tingtong macam Sy juga...;d..Untuk sume..selamat berhujung minggu......;p

32 comments:

ctk said...

hehe..ct gune gambar bas kt fb..xder mOtif..hihi

p/s : lOr..baru je nk tuntut kata2 kamu semalam..kamu bg kt ct rupenyer..awww....malu nyah!...haha

eh xcukup lagi tuh..lahir bila? xdpt la bg adiah cmni :P

ade2mama said...

abis la korg spe ade fb2 ny..aku xde lalalalala
heeehe

luahfikiran said...

SALAM,
KUATKAN KEIMANAN KITA, INSYAALLAH. PADA MASA YG SAMA, KITA KENA SELALU BERWASPADA

Kancil 8349 said...

macam2 dunia sekarang nie...semoga kita sentiasa dilindungi

enEnfeeL said...

uhhh, bahaya nye..dh xleh letak gambar la

LiLy @ MumMyQiStInA said...

tu lah takut letak gmbar yang bukan2 kat FB..Fb sis gambar Qis jer yg banyak.. ;)

~izan~ said...

mcm2 skrg..apa punber kemungkinan terjadi..semoga kita semua dijauhkan dari perkara2 yg tidak diingini...Amin..

faradeeba said...

bahaye kan skrg..isk2

far_east said...

haishh macam2 sekrang nie yea...xleh nak percaya 100% sangat bnenda nie

yusuflaili said...

Salam;
Akupun sama ngan awak..tunggu Datuk Siti bomohkan aku takpun Cik Rozita janda ngetop tu..heheeee!!!.

Pondok Usang said...

akhir zaman yg menjalar dgn fitnah..

memey gadis ceria dominic said...

salam..es3..teruknya smpai sihir2 urng .
MAY ALLAH BLESS US . : )

emy|farid said...

pcaye jugak ni.......

tapi jgn la taksub sgt,
just waspada n jga mulut

peace.......

ctk said...

menakotkan...skrg fb ct ltk gambar bas..huhuhu...


eh, thank ye da promote..haha..malu nyah...xcukup syarat lg la dear...trikh lahirnyer mne ??? :P

Cik Lia Lomi said...

abislah, sapa punya pic di fb tu..eh Lia pun letak pic juga.

Woofer Storm said...

kalau letak gambar kucing kena ke??hehe

ctk memang baik^^

Saiazuan said...

mcm2 la dunia ni skrng.. ish~

nuwairani ismail said...

mcm2 hal la sekarang ni. x abes2 dengan dengki mendengki

nurZAKIA said...

bahaya betul zaman sekarang ni

~Nana 귀여운~ said...

Jadi kena hati2 pasnie ..humm..

Faaein Talip Roy said...

hal2 yang macam ni lah yang menakutkan.. mohonlah dijauhkan... bahayalah jugak letak gambar di laman sosial ni...

NasZ said...

macam2 skrg ni. makin bahaya.

secret Ash said...

Kejamnye la org yg bt cam tuu... Agak2la wey..

MaMa AiNi said...

dizmn yg serba canggih ini, masih ada insan yg busuk hatinya..sanggup menyantau org utk kepuasaan diri..hu2x..

dhiera said...

penah jugak dgr cerita pasal ambil gambar bawa pegi sihir~ semoga kita dijauhkan dgn perkara-perkara macam ni.

glamer la ct..

Susan Lolo Bua said...

waa... kena hati2 ni...
saya folo sini :)

Kasih Kita said...

haah ek, bomoh faizal tahir ke anuar zain pun best jugak hahaha

Reez Zack said...

nia ingsun matakaji semar ing isin- fuh..fuh..fuh.. jadi la batu :D

farmys said...

bahaya betul zaman sekarang..

Hunnym Syot 美智子 said...

zaman sekarang.. haishhh..

MaMa AiNi said...

dizmn yg serba canggih ni masih ada insan yg busuk hatinya !!..cemburu dgn kebahgiaan org lain..hu2x..

Run Away said...

wekkk...reez....;p

Copyright 2011/2012.All Right Reserved By Run Away