Detik waktu terus berjalan Berhias gelap dan terang Suka dan duka Tangis dan tawa Tergores bagai lukisan...Seribu mimpi berjuta sepi Hadir bagai teman sejati Di antara lelahnya jiwa Dalam resah dan air mata Ku persembahkan kepadaMu Yang terindah dalam hidupku...Meski ku rapuh dalam langkah Kadang tak setia kepadaMu Namun cinta dalam jiwa Hanyalah padaMu...Maafkanlah bila hati Tak sempurna mencintaiMu Dalam dada ku harap hanya Dirimu yang bertakhta...Detik waktu terus berlalu Semua berakhir padaMu...♥

My FRIENDS

Thursday, November 10, 2011

AKU TAK PERCAYA CINTA

"Hey..hey..hey..Aku tak percaya..cinta...Aku tak percaya cinta..Aku tak percaya cinta..
Namaku tak perlu disebutkan..Dari suara pasti kau kenal ku..Rupaku tak payah di bayangkan..
Memang kau tak rugi bertemu ku"...;pppp..
Lagu Liyana ni macam best jew...bila dgr lagu ni kat tempat keje..rasa ok ar..semangat sikit nak wat keje..lagu ala2...gedix lah kan....;d...
Sy pun memang dah kurang pecaya kat cinta..setelah 2..3..kali terkantoi di tengah jalan..Sehingga sekarang Sy rasa dah boleh hidup tanpa cinta..
Walaupun Sy tahu munkin Sy akan berpeluang untuk bercinta lagi..Tapi..sy dah rasa takut..takut kecewa lagi..Munkin juga Sy akan tertarik kat seseowg nanti..tapi pengalaman yang lalu membuatkan Sy serik nak bercinta lagi..sakit di lukai...dikhianati..terasa bodoh jew..bila dikhianati...buat Sy skrg kata2 cinta yang dilafazkan hanya ungkapan manis mulut jew..Tapi bukan lah sume..janji2 cinta tak leh pecaya..tapi kebanyakan macam tu lah..kalau yang dah dapat yang jujur ikhlas dan baik...baguslah kan...;d....Tapi kalau dipikirkan Sy perlu juga beri peluang untuk diri sendiri..kecewa awineh tak semesti nyer kecewa untuk selama-lamanya,,Munkin Sy akan mengubati hati sy..dangan memberi peluang pada owg lain untuk bertempat di hati Sy....cewwwwah.....hahahahha....;p

26 comments:

♥CIK IERA♥ said...

Tuhan memang sengaja temukan kite dengan org yg salah pada awalnya...ade hikmah tu semua :)

wida said...

tgk tajuk dah tau mesti ada cite gak pasal lagu liyana jasmay tu..hiks

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

yang pasti akan ada prince charming yg dtg ketuk haty mu nanty...so don't worry .....keciwa mengajar erti tabah...so be strong gurl

KhaiRin said...

walaupun cinta itu ibarat chipsmore tp hidup mesti diteruskan.. be positif selalu

emy|farid said...

cinta itu indah, tak salah mencuba berkali2

Hanis MY said...

betul kata ladyayu tu, pasti ada yang terbaik buat mu di luar sana... jgn putus berdoa...

Rai said...

hehe..lagu rupanya..insya allah.. nanti jumpa la mr right awak tu..

nurkaloi said...

tanpa cinta tak mungkin laahh heheh
apa2 punn cinta tu harus adee
cume cinta pada yg lain laa kan kan

oh lelaki ~~ kaloi punn susah nak prcye lagi ^__^

farmys said...

tak de cinta mcm mana yek..

hyz said...

biar masa yang menentukan segalanya...

Sarah Mohd Saleh said...

sokayyy someday u will find a true love ;)

ekabukanmakcikkau. said...

kau tahu tak, sebelum lagu ni keluar liyana ckp dia tak percaya cinta sebab tu dia nyanyi lagu ni. lepas tu haritu dekat majalah remaja dia cakap dia nak ada boipreng tapi xdek yg sesuai lagi . herghhh macam keling gaya muahhahhaa

nuwairani ismail said...

yup! nanti2 ada la tu mr right... berdoa saja moga2 ditemukan dgn insan yg betul2 ikhlas menyayangi kita...

EmpayarUtama said...

Percayalah.... (lirik lagu apantah aku dah lupa)

aiNa yaZiD said...

bertemu dgn org yang slah, sebelum jumpa mr right. =) setiap kejadian ada hikmahnya.

Mya said...

cinta padaNya cinta paling abadi:)

Betty Carolina ♥ said...

TAGGED here http://pandacarolina.blogspot.com/2011/11/tag-2.html

Juliet_iRa~" said...

xpe...muda lagi..;p

xyah bercinta pon xpe..kenal dlm 6bln ke atas then rasa serasi, terus suh dia msk meminang..heee

;p

era kecik said...

memang best lagu itu.. >_____<

Fara E's said...

agree dgn 1st komen ;D

yusuflaili said...

salam;
bergitulah seharusnya sentiasa beri peluang pada diri sendiri..kali ini dengan lebih berpengalaman..

wahida said...

tak pernah dgr lagu ni lagi..huhu....

konde said...

nanti kau pun dapatkan jodohmu :D

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM100, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

MamaEma said...

tak tahu pun itu tajuk lagu..huhuhu

ctk said...

liyana cOmey! suka tgk dia berlakon..haha..tetibe lak


*jgn isau, banyak lg peminat kamu..hihihi...

#ct suka dgr lelaki ucap kata2 manis wlaupon xpercayakannya..haha :D

Faaein Talip Roy said...

percayalah pada cinta-Nya.. pasti tak mengecewakan...

Copyright 2011/2012.All Right Reserved By Run Away