Detik waktu terus berjalan Berhias gelap dan terang Suka dan duka Tangis dan tawa Tergores bagai lukisan...Seribu mimpi berjuta sepi Hadir bagai teman sejati Di antara lelahnya jiwa Dalam resah dan air mata Ku persembahkan kepadaMu Yang terindah dalam hidupku...Meski ku rapuh dalam langkah Kadang tak setia kepadaMu Namun cinta dalam jiwa Hanyalah padaMu...Maafkanlah bila hati Tak sempurna mencintaiMu Dalam dada ku harap hanya Dirimu yang bertakhta...Detik waktu terus berlalu Semua berakhir padaMu...♥

My FRIENDS

Friday, November 18, 2011

"JANJI TAU"


Seowg nenek berjiran dengan seowg pemuda yang macho dan bergaya..potongan badan..34..27..42..(hahahaha..)...
Dipendek kan cerita..Setiap kali pemuda tu mandi berkemban..Nenek ni mesti nak skodeng pemuda macho tu...
Hambir tiap-tiap awieh lah nenek tu gigih wat aktiviti tak bermoral tu...
Sebenar nyer..pemuda tu dah perasan...dan suatu awieh..pemuda tu menegur nenek tu..
"nenek memang shukew skodeng owg mandi ye..."

Nenek tu pun tersipu-sipu malu...semalu-malu nyer...
dan pemuda tu berkata lagi.."kalau sy tahu nenek skodeng Sy lagi..Sy akan rogol nenek.."
Nenek tu menjawap.."JANJI TAU.."
KEHKEH..:CILOK KAT FB..;d

35 comments:

emy|farid said...

makcik tuuuuuuu tak segan lgsung

Daddylicious said...

gila apakah nenek ni....terdesak bebenor ...haha

LiLy @ MumMyQiStInA said...

kehkeh..gatal tau nenek ni.. :D

memey gadis ceria dominic said...

haha..janji twk ? ;)

KhaiRin said...

dia tau x maksud rogol tu? hehehe

Kazen said...

hahaha adoi ade jugak cite lawak camnie

Entri terkini | 20 Tone/Attitude Words

Mohamadazhan.com said...

huh! nenek nafsu besar...keh3...tua2 pun bahaya sekarang...

mama aini said...

he2x..tak padan nenek ni !!..miang keladi..

nama aku SHAR said...

lelaki tu pon... nenek tua pon ada lagi daya nak dirogolnya??? adess...=.=""

Sarah Mohd Saleh said...

hahahha.shangap pnye mkcikkk

Zakia said...

ei desperate nenek ni..hahha

Juliet_iRa~" said...

eii ada ke nenek mcm tu?

gila apa?huuu

btw mn ada tiger dlm my pic tu..??

delarocha said...

maka menyesallah pemuda beikut kerana berkata seperti itu..ahakss

hyz said...

lain mcm je bila pemuda mandi berkemban... hahah

::FAIZ FARISH:: said...

lol

BLADE EDGE said...

sengal punyer nenek :-D

man said...

apabila nafsu menguasai diri...

Juliet_iRa~" said...

ahaha..nama bnda tu tyger ke?
sumpah xtahu..huhuh..
kitaorang pggil tmpt tlinga je..

kekeke..;p

zaty luvlianncezzz said...

apa kejadahnya kaw nenek . !

Jum hayati di sini (^o^)
bila izrail datang memanggil

ARC™ said...

=_=

♥e'in♥ said...

mak ai... apekah??????

cinnamon.com said...

PANDAI AJE CIK ADIK NI..

Miss Ers Nove said...

Jangan lupa jenguk blog saya :)


http://ersnove.blogspot.com/2011/11/beauty-contesy-from-aina-rahman.html

~Nana BamBam~ said...

hahahaha,,janji tau...kejadah apa dah nenek tuh nak kene rogol? gatal ke apa..haha

kim heeruul said...

kah kah kah..cilaka punya nenek tu..haha

Yati said...

Apa punya citer daa... hehhe...

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

nenek ni bia betol.....nak kena rogol sonok...haish nenek2....sape la reka cipta cerita ni...huhuu

Hunnym Syot =) said...

haha. giloo nyee nenek :P

http://irsyanim.blogspot.com/2011/11/kejohanan-futsal-rakan-antidadah.html

era kecik said...

nenek tu gila.. #$$%^^&*

ieyza afieyna said...

haha..sengal punye nenek... :P

Mya said...

amboi nenek. kau ade? =p

LAici KAng Ais said...

berkemban ? macam 2 alam je. uhuh

MamaEma said...

nenek kempunan tu

farmys said...

nenek tengah kemaruk..

Tapak Kaki said...

bernafsu lagi ke nenek tua tu..isshh

Copyright 2011/2012.All Right Reserved By Run Away