Detik waktu terus berjalan Berhias gelap dan terang Suka dan duka Tangis dan tawa Tergores bagai lukisan...Seribu mimpi berjuta sepi Hadir bagai teman sejati Di antara lelahnya jiwa Dalam resah dan air mata Ku persembahkan kepadaMu Yang terindah dalam hidupku...Meski ku rapuh dalam langkah Kadang tak setia kepadaMu Namun cinta dalam jiwa Hanyalah padaMu...Maafkanlah bila hati Tak sempurna mencintaiMu Dalam dada ku harap hanya Dirimu yang bertakhta...Detik waktu terus berlalu Semua berakhir padaMu...♥

My FRIENDS

Tuesday, November 15, 2011

KEJAM NYER

ADA MEMBER KAT FB SHARE TADI...SEBENAR NYER DAH LAMA CETER NI...SY TAHU MASA TAHUN 2009 RASA NYER...DULU SY TENGOK VIDEO TENTANG NI...DALAM VIDEO TU..KUCING NI..BUNYI DAN BEDESUS KESAKITAN..MEMANG TAK SAMPAI HATI TENGOK VIDEO TU..
Kejam wooo..memang Sial lah macam ni...
tergamak buat macam ni..Zaman skrg manusia dah tak macam manusia..mangalah kan setan pula..napa lah perlu nak wat macam ni..Dan satu kejadian kat kampung sy...time tu Sy sekolah rendah lagi..ada jiran sekampung...dia tanam kucing hidup2..pasal kucing tu gigit tangan anak dia...memang sy nampak sendiri dia tanam kucing tu..nak tolong pun time tu sy kecik lagi...
Kekadang tertanya..napa sampai hati nak buat macam tu...diaowg tak ada perasaan agak nyer..macam baru2 ni kejadian potong kaki kucing pasal curi ikan ...ish..ish..makin hari ke hari...banyak kekejaman yang berlaku..sedih dan takut rasa...

45 comments:

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

Ya Allah tergamaknya manusia 2 xde perikemanusiaan lngsung...huhuhu tgok jgk video ni..huhuhu menagis ahlam msa 2...xsanggup nk tgok lg...nk nagis rasa...huhuhu

aimi said...

pernah tgk vdeo ni.. mmg kejamm jht gler pompuan ni.. akhrt ni biar dye pula kne pijak dgn kucing 2.... =(

mmber smpi ngs2 tgk vdeo nie T____T sy pon sedih T__T

A.I.N.S.Y.A.H said...

sampai ati buat kcing mcm 2..kite dah lah suka kcing..xleh tgk lak org buat kat kcing mcm 2.,

KhaiRin said...

xsanggup nk tgk.
acu meh kite ramai2 pijak dia mcm tu!

Juliet_iRa~" said...

tak sgggup nk tengok..

mmg teruk la org tu...

dasyat2...

narumi sakura said...

huhu x boleh la tgok cmni mesti nak nagis..cumel kot kucing tu..yng pasal kucing kne potong kaki tu sbnarnye dah lama..ade video die kat FB naru kwn bagi..owner die tunjuk dari hari pertama die jumpa kucing tu sampai la kucing tu dh bolh jln 2 kaki..Subhanallah

AdliaFarhana said...

saya tengok semalam kat fb. terus saya nangis. kejam la manusia ni. kucing yang xde akal pun dye buat cam tu.

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Ya Allah..kejamnye..
Tak sanggup tengok..
sedih..menitis air mata..
teringat kat kucing Qis ni..
sampai sekarang tak balik2 lagi..
minta2 dia selamat..janganlah orang buat macam ni..

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

Nangessss
Sedey manusia dh Mcm ni
Ada balasan dlm setiap perbuatan

kura said...

rejam je pompoan ni. Ehhh.

dhiera said...

tak suke entri. nak nages tgk kucing dibuat macam tu.

mama aini said...

manusia semakin hilang sifat kemanusiaan nya..hu2x.. mama rasa nak cucuk mata dier dgn tumit kasut dier,mcm yg dia lakukannya kat kucing yg lemah itu..biar dia rasa !!!.kejam sungguh perbuatannya..hu2x..

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

perkataan yg sesuai-bodoh punya pompuan.haiwan selemah tu utk dikasihani bkn disakiti...sory ye guna perkataan yg agak kasar tp she deserve it.
pura2 xnmpk sbb skt kepala tgk pic kejam camni..;(

~Nana BamBam~ said...

video nie dah lama kan dear? haaraaapp2 dia mamp0ss dengan tragisssnye!! aminn..

Abang Jonni said...

kejam giler... xde perasaan...

Juliet_iRa~" said...

uishhh...
pemenang GA da umum tau!~

good night!

Ayeen said...

kucing kan kiut. haish. manusia sekarang memang bukan macam manusia. lain dah. hmm

BLADE EDGE said...

assalam...

pernah dengar pasal kejadian ni dr blog lain, tp xde gmbr jelas. mmg malaun ni dkat china. kalo kat sini, mmg nak kene blasah sampai mati la sape2 yg buat tu!! xpun kene maki b*bi sial n sewaktu dgnnya drp org2 lain....

ntah la manusia ni..apa la salah binatang tu smpai diperlakukan mcm tu. bukannya bersaiz babi hutan or harimau yg terjah masuk kampung rosakkan tanaman pun. kalo saiz besar mcm gajah tu, blh la consider sikit utk dibunuh, tu pun kalo sampai ke tahap mengancam keselamatan n btul2 perlu jer.

EmpayarUtama said...

Tak tau nak kata apa. Kat sana buat pada haiwan kat sini buat pada anak baru lahir...

era kecik said...

kejam giler..
sanggup dia buat macam tu kat kucing?
apa nak jadiklah kan?

=[

MamaEma said...

kejamnya wanita itu...eii geramnya..biarpun akak ni tak suka kucing..tak sampai hati nak bunuh sebegitu

yusuflaili said...

Salam;
Mintak2 janganlah orang2 Islam buat pekara tak berperikemanusian ni,

Kancil 8349 said...

teruknya...dah besar patut dah berakal...kalahkan binatang plak dia nie

Rai said...

diorang dah kembali ke zaman jahiliyah..

asfira aminuddin said...

kejamnya! kesian anak kucing tu tak bwat salah apa-apa pun. rasa nak tmpar je muka pompuan tu.

Hanih Borhan said...

makin canggih dunia ni, makin buruk perangai orang...

KaK LimAh Si SupiR said...

kaklimah p0n ad tgk sblm ni..xtau ap motif dye bwat mcm tuuu

*dh lame xjenguk ke sini :P

Tapak Kaki said...

sekarang ni bukan takat haiwan je, budak kecik pun orang leh main langgar pastu buat bodoh macam kes dekat china tu.. tak da hati perut..

YOUsoF said...

Astaghfirulllah.. Baru ni dapat tengok gambar ni.. Perangai manusia sekarang ni, kejam dan buruk mengalahkan binatang yang paing kejam!

sahromnasrudin said...

tue sebab kne buat undang2 anti keganasan haiwan huhuhuhh

hyz said...

cuba kita ramai2 pijak muka orang yang buat tu nak?

mamaNoriz said...

tu muka yg buat ke?

perangai sehodoh muka dia!

mmg s**l!

ctk said...

nanges ct tgk video neh ..bODOH! :(

zirconia said...

memang terlalu kejam kes nie. baru pertama kali tengok nie. kalau ye pun tak suka, tak perlu kot nak pijak sampai macam tu kan.

Daddylicious said...

binatang pun tidak sebinatang begitu....eeeee

apik pehe said...

diorang akan terima balasannyer nanti

Yati said...

Baru pertama kali akak tengok ni. Jahatnya orang tu!

LAici KAng Ais said...

ini bukan manusia tapi digelar setan

wahida said...

mmg sakit hati betul tgk benda mcm ni...mmg kurang ajar!! rasa nak pijak pulak kepala org ni sampai bijik mata dia lak yg terkeluar!!


eeeeiiiiiiii!!
hanya Allah yg mampu membalas perbuatan mereka ni...

whitecappuccino said...

Tak sanggup tengok..Manusia yg buat ni memang giler..

Oh Oeya said...

Erkkk!!

Hana Soffelia said...

"Tolong cari perempuan tu, aku nak potong kaki dia!"

Thats was my first word terfikir bla tgk gambar tu. Geram gla. Memang dasar zalim!

Sarah Mohd Saleh said...

xmo!!!!!jgn buattT!!!!!jahaatttt!grrrrrrrr

cinnamon.com said...

MMG BENGUNG..

kim heeruul said...

ish..kejam nye

Copyright 2011/2012.All Right Reserved By Run Away