Detik waktu terus berjalan Berhias gelap dan terang Suka dan duka Tangis dan tawa Tergores bagai lukisan...Seribu mimpi berjuta sepi Hadir bagai teman sejati Di antara lelahnya jiwa Dalam resah dan air mata Ku persembahkan kepadaMu Yang terindah dalam hidupku...Meski ku rapuh dalam langkah Kadang tak setia kepadaMu Namun cinta dalam jiwa Hanyalah padaMu...Maafkanlah bila hati Tak sempurna mencintaiMu Dalam dada ku harap hanya Dirimu yang bertakhta...Detik waktu terus berlalu Semua berakhir padaMu...♥

My FRIENDS

Wednesday, November 2, 2011

OMG..KEKASIH LAMA KINI KEMBALI

"Kita bertemu..kali ini..untuk apa...adakah hanya..menambahkan lagi sengsara..Luka yang lama..belum dapat aku sembuh masih bedarah..mengeruhkan..warna hidupku.."...hahahahaha...lalayanzzz..
Sekali lagi Sy jadi meroyan...dula Sy ada kapel dengan seowg ni..tapi dah putus dah bertahun...tetiba jew..dia tegur Sy kembali..yang jadi masalah nyer..Sy memang shukew giler kat dia ..Dia antara owg yang paling sy shukew sangat..Masa putus dengan dia dulu..memang agak lama Sy nak terima cinta baru..Skrg bila dia muncul kembali...perasaan lama tu dah terbangkit semula..;d..
suka ada...risau ada..perlu ke sy terhegeh-hegeh nak ngorat dia balik..kalau dia dah ada GF dah mcm mana..dan...sebenar nyer...Sy dapat rasa..yang dia tak penah shukew Sy pun...munkin satu kesilapan dia kapel dengan Sy dulu..pasal tu hubungan kita owg tak sukses pun...Tapi memang sy tak penah lupakan dia...dan masa kapel dengan owg lain pun..sy masih ingat kan dia...;d Sy pun tak tahu napa sy suka dia sangat..sebenar nyer masa kapel dengan dia...dia layanz sy teruk ar..Tapi Sy tetap shukew kan dia..Sy selalu bayangkan dia seowg yang cool ...tak shukew jiwang2...pasal tu lah sy shukew dia...;p
Tapi tu sume kenangan ar...tapi lebih baik kalau dia tak peduli sy langsung..kalau dia masih tegur2 Sy..wat kenangan lama terungkit kembali jew kan...hahahah..;d....dah malas nak frust2 neh..;d...
........................................................................................................
[GAMBAR2 KAT BAWAH NI TAK ADA KENA MENGENA DENGAN TAJUK ENTRY...;P]
kesian...dah berbalut dah tu...;dTak tahu lah sampai bila caz laptop ni boleh bertahan...dah hangit2 dah bau dia ni...hahahah...ni dah kali ke2 caz wosak...
Hari ni Sy belum mum lagi...ni baru nak mum...bukan pasal diet..tapi..tak tersa nak mum awineh...hek...Jom...mum...;d...

30 comments:

KAIEZU said...

caz? bkn ke charge ke?

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Dulu suka dgr lagu ni..bestkan..^_^

Tapak Kaki said...

dia tegur tu mesti ada makna..takan bertanya kabar je...

Mya said...

yg lepas biarkan berlalu. erk, nape charger tu?

Liza @ Adzriel AB said...

pilih pakwe biar yg layak jadi suami. masa bercinta mungkin boleh terima kekurangan, dah kahwin belum tentu. jgn ikut hati..

charger tu jgn di balut dik, panasnya terperap tu...bahaya.

KhaiRin said...

masih merindu or kembali merindu? ;-)

KhaiZa said...

tak yah la.. ingat kat dia lg.. dulu pun dia layan awk teruk kan...

Hanie_Dew said...

charger tu nape bungkus. panas la die.

laksa sedapnya.

Juliet_iRa~" said...

guna lappy acer ea?

rmai gak kwn jd gtu..huuu..

pssss : kekasih lama dtg kembali?syg lagi x?heee

yusuflaili said...

Salam;
jangan kau memburu angin yg berlalu,kelak kau terima jawapan yg kecundang..biar saja angin itu terus berlalu..inipun bait2 lagu sesuai utk awak bila berdepan situasi tu.

Semut Senyum said...

orang kata kalau nak cari teman hidup, cari yang ada tanggungjawab n sayangkan kita... sayang kita kat dia insyaallah boleh dipupuk.. =)
lapo la pulak.....

ORLANDO AHMAD said...

kesian charger ngko

::FAIZ FARISH:: said...

u know, i love laksa ok. huhu terliur

nurkaloi said...

ermmm lelaki ~~~

Aieyn Bf said...

hurmmm :(

Aieyn Bf said...

hurmmm :(

sahromnasrudin said...

mungkin perlu diberi peluang kedua

wahida said...

gambar kedua tu, apa?

wahida said...

oh, tgk balik, laksa rupanya...hehe...

Fara E's said...

nape nan charger tuh ?

Anak Wak Mail said...

dia tanya khabar je mungkin..:)

Ca'Oi_Bartowski said...

anda telah di tag

http://takbest.blogspot.com/2011/11/hola.html

Yati said...

Kalau dah bau hangit tu, cepat-cepat ler ganti. Takut bahaya kang terbakor.

ctk said...

melampau sampai berbalut2 gituu..hahahahaha


*xmo pikir sal lelaki da..biarlah trus berkawan :")

ekabukanmakcikkau. said...

lah aku ingat betul betul kau nak buat novel tadi takpe teruskan meroyan . btw cantik charger kau . kem salam cakap kat dia aku cakap HI

Woofer Storm said...

jangan biar diri terjerat lagi frenn^^

Faaein Talip Roy said...

huhu.. so.. cinta berputik kembali lah ni eh?

Pondok Usang said...

"di pintttuuu gerrbaanggg... mahligaaiii syahhduuu...."
syahdu tak sore abg..??

faradeeba said...

fara dedicate lagu 'tak mungkin kerana sayang' kat yana...

fara pun kalo teringat layan lgu ni

huhu

nuwairani ismail said...

hohoh...yana lagi kenal dia macam mana..mungkin keadaan tidak akan sama seperti dulu lagi...tapi yana yang buat pilihan, yana yang akan tentukan hidup yana...so, gud luck, k!

Copyright 2011/2012.All Right Reserved By Run Away