Detik waktu terus berjalan Berhias gelap dan terang Suka dan duka Tangis dan tawa Tergores bagai lukisan...Seribu mimpi berjuta sepi Hadir bagai teman sejati Di antara lelahnya jiwa Dalam resah dan air mata Ku persembahkan kepadaMu Yang terindah dalam hidupku...Meski ku rapuh dalam langkah Kadang tak setia kepadaMu Namun cinta dalam jiwa Hanyalah padaMu...Maafkanlah bila hati Tak sempurna mencintaiMu Dalam dada ku harap hanya Dirimu yang bertakhta...Detik waktu terus berlalu Semua berakhir padaMu...♥

My FRIENDS

Thursday, November 3, 2011

TERINGAT ZAMAN SMS2 CUTE DULU

Selamat malam..!!!!..
Tetiba sy teringat lak masa mula2 pakai hp..masa tu hp hitam putih jew..tapi dah cukup bangga lah kan...kenangan tetap ada bila teringat balik zaman tu..Sy selalu jew menerima dan hantar sms2 cute..bila diingat  memang kelakar..dan rindu sangat time tu...antara sms nyer...
.................................................
1.Jika cinta itu dikenakan cukai..akulah pembayar cukai yang paling tinggi..
2.HACKS..
  H-hanya..
  A-aku..
  C-cinta..
  K-kau..
  S-seowg..

3.Kalau i boleh menyusun abjad..I akan letak U dekat I...
4.Apa perasan U pada I..
  BENCI-Abaikan saja sms ni..
  KAWAN-Abaikan saja sms ni..
  RINDU-Sekali missed call..
  SAYANG- 3x missed call..
  CINTA-Terus call i lah..
5.Sy boleh terima kopi tanpa susu..
  malam tanpa lampu..
  buger tanpa keju..
  tapi sy tak leh terima kalau....
  sunyi kalau tiada sms dari U..
6.Kalau sy jadi air mata..Sy ingin lahir dari mata awk dan hidup di
   pipi awk..dan akan mati di bibir awk..tapi kalau awk jadi airmata sy
   ..sy tak akan menangis..sebab sy tak nak kehilangan awk..
7.Kalau awak baca awak suka sy..kalau awak padam..
   awak rindu sy..kalau balas awak cinta sy..kalau tak buat apa2..
   awk milik sy..so apa awak nak buat skrg..
8.Tekan di bawah jika rindu..
   so rindulah ni..
   oh terharu nyer..
   stop!->...
   masih tekan lagi..
   betul2 windulah ni..
   eh...tekan lagi...
   ok..lah i miss u..
9.Mak kata awak macam chipmore.."kejap ada..kejap tak ada.."
   atok kata awak macam astro..."kejap ada..kejap tak ada.."
   tapi sy kata awak macam loreal.."kerana dirimu bergitu berharga..
10.Awak cakap..awak suka kan hujan..tapi bila hujan turun awak keluarkan
     payung..awak cakap..awak suka kan matahari..tetapi bila panas awak
     cari tempat untuk berteduh..awak cakap..awak suka kan angin..tetapi
     awak menutup mata bila angin bertiup..Dan...sebab itu lah sy risau bila
     awak cakap awak cintakan sy..sebab sy takut..cinta awk..adalah cinta palsu..
..................................................................................
Hahahaha...terasa cute melandakan lah kan...tapi skrg owg dah jarang sms macam ni kan...skrg owg dah guna FB..tweet..dan macam2 lagi lah..;d

33 comments:

Yati said...

Hahaha... comel je sms-sms tu. :)

Faaein Talip Roy said...

ha,ah betul2.. teringat zaman dolu2.. zaman dolu2 jugaklah yang sweetkan.. siap tulis kat buku diari lagi... hahaha.. kenangan dah tu semua.. ^^,

Zakia said...

betul tu..dulu suke sgt forwrd2 msg. frens forever la macam2

Anisa Hang Tuah said...

sms yg comel lote..gune mase zaman sekolah..eheheh

CintaZulaikha said...

huhuhu...kan~..skrg da tader da, da jd sejarah

mohdhazlan Dreadlock said...

klako ingat blk :)

bella luna said...

sampai sekarang masih lagi ada simpan mesej2 yang best, kenangan dulu takkan kupadamkan,hehe

Mya said...

betullah! nostalgia sgt bila ingat2 balik zaman tu. cute banget! =)

MaMa AiNi said...

hu2x..h/p lama tu blh juga buat baling anjing jika kecemasan..semua sms begitu dah jadi kenangan..kreatif sangat ayat2 masa tu kan !!..

KAIEZU said...

Cutenye kyana.. :PP

cik sakura said...

comel2..hehe

nurkaloi said...

hahaha sweettt ~~~
bese laaa cinta monyet hahah

KhaiRin said...

dulu ms dpt sms mcm ni rs nk melompat2 je

era kecik said...

run away ditag :)

http://budakkiutmiut97.blogspot.com/2011/11/tag-tag-tag.html

asfira aminuddin said...

haha betul betul. kalo kita tyme sekolah mmg cair abes la kan. tapi now benda benda cmtu bwat kita muak lagi ada. hehe.

yusuflaili said...

salam;
Bunyi ringtonenya pun syahdu siap dgn ruangan untuk cipta ringtone sendiri..!!.

Hana Soffelia said...

Hahaha comel jekan text sms dulu2..

cik aisha said...

skang dah jd kenangan terindah je...jarang sangat org nak bersms comey cam2 dah....org mms je pic msg lak...huhuu

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ai suker ayat no 9 ituew
auwwww

Semut Senyum said...

betol2 .. baru2 ni cik semut ada terima msg ucp salam aidiladha. tapi format cam gini lah.. yang ade susun2 huruf n simbol2 jadi bntuk lori... hantar lembu korban katanya...
masa tu tersentap... eh, dah lama tak dapat msg2 mcm tu.. heheheh

whitecappuccino said...

betul! memang cute..pas tu save banyak2..

Tapak Kaki said...

aku tak da sms macam ni.. aku kasi syair terus.haha

ciwty sajjeh said...

HEHE..betol betol...rindu lha ..HAHA

^^,

~Nana BamBam~ said...

yang no #4 kaDANG2 ade dapat dr kengkawan laki dulu..haha

Pondok Usang said...

tu ler. inbox tak leh isi penuh.. nak delete sms yg best2 syg pule.. hihi..

Faaein Talip Roy said...

*Selamat hari raya aidil adha miss run away.. ^^,

faradeeba said...

yup skg ni dah xde trend msg2 ni..
rindu plop zaman mude2..hehe

faradeeba said...

yup skg ni dah xde trend msg2 ni..
rindu plop zaman mude2..hehe

♥e'in♥ said...

hahaha.. still simpan lagi sms nie ek..

Kancil 8349 said...

betul tu...kenangan semasa bersms...hehehe...

nuwairani ismail said...

hahah! mengimbau kenangan dulu2 la pulak...

ctk said...

alahaiiii...so sweeeeeetttt..npe pkwe ct xgitu pon..hahaha

ctk said...

alahaiiii...so sweeeeeetttt..npe pkwe ct xgitu pon..hahaha

Copyright 2011/2012.All Right Reserved By Run Away