Detik waktu terus berjalan Berhias gelap dan terang Suka dan duka Tangis dan tawa Tergores bagai lukisan...Seribu mimpi berjuta sepi Hadir bagai teman sejati Di antara lelahnya jiwa Dalam resah dan air mata Ku persembahkan kepadaMu Yang terindah dalam hidupku...Meski ku rapuh dalam langkah Kadang tak setia kepadaMu Namun cinta dalam jiwa Hanyalah padaMu...Maafkanlah bila hati Tak sempurna mencintaiMu Dalam dada ku harap hanya Dirimu yang bertakhta...Detik waktu terus berlalu Semua berakhir padaMu...♥

My FRIENDS

Sunday, October 14, 2012

Di bunuh/Kemaluan di sumbat ke dalam mulut

MANGSA DIBUNUH..DAN KEMALUANNYA DI SUMBAT KE DALAM MULUT..
Dia..disyaki mencabul kehormatan seorang kanak-kanak perempuan 7 tahun,masih ditahan kerana turut dipercayai meliwat abang kanak-kanak itu yang berusia 9 tahun.Dia akan disiasat terhadap kes seks luar tabie apabila abang mangsa yang belajar di tahun tiga mengadu kepada ibunya,dia telah diliwat oleh suspek.
Menurutnya,mangsa dikatakan memberitahu perubatan jijik suspek kepada ibunya selepas perbuatan terkutuk suspek yang dipercayai mencabul kehormatan adiknya di Hutan Lipur Lata Tembakah terbongkar.''Mangsa memberitahu suspek meliwatnya pada kali pertama pada akhir April lalu di Kampung Padang Bual,Pasir Akar,Hulu Besut dan perubatan itu berlarutan hampir setiap minggu sehingga 9 Jun lalu di kawasan Padang Bual.
[Rasanya memang patut pun dia di bunuh dgn cara mcm ni...]

13 comments:

Aishah Jahirah said...

ish sampai mcm tu....mest org skt ati sgt...

dEdEQ dE wIshEs said...

SUBHANALLAH .. KWASAN GANU JE ..

mama aini said...

ehem padan muka dia..kerana dia tlh merosakan masa depan kanak2 tersebut..hu2x..

Knor said...

walau gmbar di kaburkan..tetap tak sanggup nak tengok..kat mana ni dik..?

Kancil 8349 said...

mak ai...teruk...

p/s : selamat kembali

Ema Blog said...

Kalau dia jahat...memang padan mula

Mya said...

errr tak sanggup tengok pic tuuu

wahida said...

what u give u get back!!

mmg patut pun...

Edy Fee said...

arghh geli tengok..hehehehe

teha said...

oh myy.. sngt scaryy !

Pemikir said...

Waw.. berani gak gadis empunya blog ni tengok ye..
jemput ke www.suarapemikir.blogspot.com

E'in said...

ya Allah... euuwwww

nurkaloi said...

giler ar
takut nengok

Copyright 2011/2012.All Right Reserved By Run Away